top of page

ГРИЖА ЗА КЛИЕНТА

Имате въпроси или притеснения?

Винаги сме готови да помогнем!

Обадете се на:

+359 879 69 69 30

или изпратете имейл:

sales@brando.bg

  • Срок на доставка
    Всички продукти от онлайн магазин Brando.bg се доставят в рамките на 10-12 работни дни, след потвърждение от страна на клиента, с изключение на продуктите в категория "ПРОДУКТИ 24". Всички продукти от категории ПРОДУКТИ 24 се доставят в рамките на 24 ч. в работни дни с куриерски фирми Спиди и Еконт Експрес.
  • Цени за доставка за България
    Всички пратки се изпращат с куриерски фирми Спиди и Еконт Експрес. * Цена за доставка за поръчка с наложен платеж до 99.99 лв. - Доставката се поема от клиента. * Цена за доставка за поръчка с наложен платеж над 99.99 лв. - Доставката е БЕЗПЛАТНА. Цената на доставката до офис на куриерска фирма Еконт Експрес може да проверите с калкулатора на ЕКОНТ ЕКСПРЕС. Цената на доставката до офис на куриерска фирма Спиди, може да проверите с калкулатора на СПИДИ.
  • Отстъпки за доставка
    Всички пратки се изпращат с куриерска фирма Еконт Експрес, като за всяка една пратка, нашите клиенти ползват 20 % отстъпка от цената за доставка.
  • Кога доставката е безплатна?
    Закупени продукти от онлайн магазин Brando.Bg на стойност над 99.99 лв., доставката до клиента е БЕЗПЛАТНА.
  • Моята поръчка се забави! Защо?
    Възможно е да се забави вашата поръчка с няколко дни, поради ред причини: - Почивни дни в съответната държава-партньор. - Атмосферни условия. - Временно изчерпване на наличността на продукта. - Други причини, не пряко свързани с brando.bg.
  • Мога ли предварително да проверя съдържането на пратката?
    Да! В рамките на до 15 минути куриера е длъжен да Ви изчака, за да видите съдържанието на пратката.
  • Мога ли да тествам поръчаните продукти?
    Може да тествате продуктите. В рамките на 15 мин. куриерът е длъжен да Ви изчака, за да вземете решение дали искате да закупите продукта ни.
  • Мога ли да върна продукт?
    Съгласно чл. 55, ал. 1 от "Закон за защита на потребителите" (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от получената стока в срок на 14 дни от датата на получаване на стоката. Вижте раздел "Рекламация" за условията за връщане на продукт, както и "Формуляр за връщане на продукти"
  • Може ли да подменя продукт?
    Съгласно чл. 55, ал. 1 от "Закон за защита на потребителите" (ЗЗП), потребителят има право да замени закупен продукт с друг на същата, по-ниска или по-висока цена, в срок на 14 дни от датата на получаване му. Вижте раздел "Рекламация" за условията за връщане на продукт, както и "Формуляр за връщане на продукти"
  • В какъв срок може да върна или подменя продукт?
    Може да върнете или подмените продукт в 14-дневен срок, считано от датата на получаване на пратката.
  • Как мога да получа парите си за върнат продукт?
    Сумата се въстановява в срок от 30 дни, считано от датата на получаване на пратката с върнатия продукт. Сумата се възстановява само чрез банков превод.
  • Разходите за доставка за Връщане / Подмяна на продукт?
    Клиентът поема разходите за доставка, с изключение на случаите, в които brando.bg има вина за това. Разгледайте секция "РЕКЛАМАЦИЯ"
FAQ
bottom of page